Оправете си тестовете на задачата!
AssertionError: [(2, 3), (2, 5), (3, 5), (2, 7), (3, 7), (5, 7), (3, 11), (5, 11), (7, 11), (5, 13)] != [(2, 3), (2, 5), (3, 5), (2, 7), (3, 7), (5, 7), (3, 11), (5, 11), (5, 13), (7, 11)]
В условието пи
Оправете си тестовете на задачата!
AssertionError: [(2, 3), (2, 5), (3, 5), (2, 7), (3, 7), (5, 7), (3, 11), (5, 11), (7, 11), (5, 13)] != [(2, 3), (2, 5), (3, 5), (2, 7), (3, 7), (5, 7), (3, 11), (5, 11), (5, 13), (7, 11)]
В условието пи
Да и аз имам същия проблем!
Ставаме трима!!!
Аз имам същи проблем. Категорична разлика между условието и теста. Три седмици не стигат за проверка на една задача.
Спокойно, ще оправя проблема със сортирането.
Dilyana,
Фактът, че си минала успе
Да, знам. За понататък вече разбрах че няма смисъл да пращам повече за предварително тестване, тъй като и аз сама мога да си изтествам с примерния Ви тест.
Същия проблем! (Четирима)
Мда - явно сме доста изгорелите от последния тест на задача 6. Е надявам се да се коригирате, защото вие сами сте написали правилата и в крайна сметка при високите ви критерии към нас и пълната липса на компромис е редно поне да сте коректни .
Еми бройте натам сами-аз май съм 5-та!
AssertionError: [(2, 3), (2, 5), (3, 5), (2, 7), (3, 7), (5, 7), (3, 11), (5, 11), (7, 11), (5, 13)] != [(2, 3), (2, 5), (3, 5), (2, 7), (3, 7), (5, 7), (3, 11), (5, 11), (5, 13), (7, 11)]
сумата на 5 и 13 е същата като на 7 и 11, а сте казали, че реда на „равните“ двойки не е от значение
Какво правят няколко точки с "хората"? Към преподавателите:
@ewgeni Аз имам същия проблем, надявам се някой да оправи това недоразумение!
Аз имам същия проблем, надявам се някой да оправи това недоразумение!
Желязно самообладание от страна на преподавателите, аз досега да съм теглил една майна на всичко и всички свързани с курса и да съм зарязал всяка идея да уча мрънкащите студенти на каквото и да било ...
Те, ако нямаха желязно самообладание, няма
You must log in to post.