Eeee... Не мисля, че ще се съгласи.... Най-малко поради простата причина, че това си е доста голямо подсказване...
Програмиране с Python » Форуми » Задачи
за трета задача
(91 posts)-
Posted 6 years ago #
-
Posted 6 years ago #
-
fn80017,
Първо—какво има
Posted 6 years ago # -
казвате, че за функциите които започват с _ да не ги проверяваме.Това означава, ли че няма да има такива. т.е да не се грижим да ги пресяваме?
Posted 6 years ago # -
Напълно е възможно да имате такива. Липсата на такива фунцкии липсва в списъка с факти, на които може да вярвате.
Posted 6 years ago # -
всеки модул получава 1 точка за всяка функция в него, чието име започва с последните 3 символа на друга функция в същия модул. Ето пример за част от модул, която ни гарантира две точки по този параграф:
s = "baba"
def destroy(x, y):
print "Destroyed."
return 0
def roy_keen(x, y):
print "Babyboy."
return 0
def roy_boss(x, y):
print "Holy-shmolly, that is tea!"
return 0
Ако в модула има функции desmroy, desvroy и desfroy, функциите roy_keen и roy_boss по една точка ли получават, или по три точки? :) Тоест, получават една точка за всяка функция, която завър
Posted 6 years ago # -
В условието ясно си пи
Posted 6 years ago # -
Хм,за какво ни трябва да сортираме първо низходящо по броя на цифрите и после по тангенсите при положение, че ако пуснем един sort на списъка от values на речника и после едно reverse се получава абсолютно същото? Нали?
Posted 6 years ago # -
0 колко цифри има? 0 или 1?
Тоест, 0 по-малко ли е от -1 (т.е. 0 цифри по-малко от 1 цифра), или -1 е по-малко от 0 (т.е. tan(-1°) е по-малко от tan(0°))?Posted 6 years ago # -
0 има една цифра, -1 има една цифра.
tan(-1°) < 0 = tan(0°)
Posted 6 years ago # -
А аз искам да питам тия модули като параметри ли ще се подават на тая функция module_game?
Posted 6 years ago # -
Хм,за какво ни трябва да сортираме първо низходящо по броя на цифрите и после по тангенсите при положение, че ако пуснем един sort на списъка от values на речника и после едно reverse се получава абсолютно същото? Нали?
Е, да, ама нас ни интересуват ключовете на тези стойности, защото след това определящо е множеството от първите 6 ключа. Затова е важно какво точно се прави при равен брой цифри.
Posted 6 years ago # -
Да,ама нали ако първо сортираме values, после го ревърснем и вземем първите 6 от values и им намерим ключовете и проверим дали те са търсените е пак същото?
Posted 6 years ago # -
Това какво общо има с тангенса и вторичното сортиране?
Posted 6 years ago # -
Добре, ако имаме речника {'Chapman': 11, 'Charlie': 99, 'GILLIAM': 102, 'Idle': 666, 'Jones': 883, 'Palin': 55, 'Cleese': 1101} какъв трябва да е сортираният списък от values?
Няма ли да е {'Cleese': 1101,'Jones': 883,'Idle': 666,'GILLIAM': 102,'Charlie': 99,'Palin': 55,'Chapman': 11}?Posted 6 years ago # -
http://mathworld.wolfram.com/images/eps-gif/Tangent_701.gif
@special
Тангенс не е линейна функция и това, което горе казваPosted 6 years ago # -
special666, прочети си условието бавно и внимателно :-)
Сортиране по брой на цифрите не означва сортиране по големина. Накратко—не, поредицатаCleese
,Jones
,Idle
,GILLIAM
,Charlie
,Palin
,Chapman
не е правилната поредица. Правилната еCleese
,Jones
,GILLIAM
,Palin
,Chapman
,Charlie
. Оставям не теб да разнищиPosted 6 years ago # -
Tomba,
Да, като модули ще се предават, нали си е казано в условието.
Ето ти примерно изпълнение:import m1 import m2 res = module_game(m1, m2) print "Module 1 has %d points, module 2 has %d." % res
Posted 6 years ago # -
Аре някой да се стегне и да спретне 2 хубави модула да ги даде на Стефан и Николай (проверяващите) и те да кажат какви са верните резултати от module_game, че иначе ме съмнява, че сума ти народ ще изгори. Знам, че не ви мързи, помислете само колко ще са ви благодарни всички! :)
Posted 6 years ago # -
бах маа му ...
>>> 4.3 - 3.3 == int(4.3 - 3.3) True >>> 4.5 - 3.5 == int(4.5 - 3.5) True >>> 4.8 - 3.8 == int(4.8 - 3.8) True >>> 4.9 - 3.9 == int(4.9 - 3.9) False
Posted 6 years ago # -
защото
>>> 4.9-3.9
1.0000000000000004
>>> 4.8-3.8
1.0
а също и
>>> 4.1-3.1
0.99999999999999956Posted 6 years ago # -
Колко логично обяснение (:
Сега ми стана ясно ... (:Не уе, аз не знам при подобно държание на float-овете какво да правя.
@nb: аре да разясниPosted 6 years ago # -
Shiro, "аре", след като сам знае
Posted 6 years ago # -
Гарантирано ли е ще има __call__() за това callable() дето ще го ползваме защото на мен за:
>>> def destroy(x, y):
print "Destroyed."
return 0>>> callable(destroy(0,0))
Destroyed.
False
както се вижда ми връща False а според мен трябва да мине и да върне true.Posted 6 years ago # -
Ти с какъв параметър вика
Posted 6 years ago # -
@BladealSlayer: ти се опитва
Posted 6 years ago # -
Кой модул трябва да включа за tan
>>> import math
>>> tan(3)
Traceback (most recent call last):
File "<pyshell#42>", line 1, in <module>
tan(3)
NameError: name 'tan' is not definedизвинявам се за този пост открих гре
Posted 6 years ago # -
Отново съгре
Posted 6 years ago # -
@Shiro:
blade@moridin: ~/dev > cat floats.c #include <stdio.h> int main(int argc, char ** argv){ double a, b; if (argc < 3){ printf("%d\n", argc); return 1; } sscanf(argv[1], "%lf", &a); sscanf(argv[2], "%lf", &b); printf("%lf\n", a-b); printf("%d\n", a-b==1.0); return 0; } blade@moridin: ~/dev > gcc -o floats floats.c blade@moridin: ~/dev > ./floats 4.3 3.3 1.000000 1 blade@moridin: ~/dev > ./floats 5.9 4.9 1.000000 1 blade@moridin: ~/dev > ./floats 5.99 4.99 1.000000 1 blade@moridin: ~/dev > ./floats 4.99 3.99 1.000000 1
blade@moridin: ~/dev > ./floats 4.9 3.9 1.000000 0
Няма да коментирам, щото да не се правя на интересен...Posted 6 years ago # -
31072, не си съгре
Posted 6 years ago #
Reply »
You must log in to post.